You wanna be on top?

Har precis kommit hem från den jobbigaste träningen i mitt liv, det var verkligen sjukt jobbigt!
Jag kom försent så alla andra hade redan börjat springa slingan, så jag bara RUUSA upp för den låånga backen och sen så stod våran tränare där, och så skulle vi springa lilla slingan som uppvärmning, sen efter de, gissa vad vi
skulle göra då? 
Jo vi skulle spring den STORA slingar 2 varv, DÅ JÄVLA JOBBIGT !!!!
Aja efter de skulle vi ju såklar ha back träning, springa allt va man kan upp och ner, hoppa på ett ben varannan gång,  springa baklänges as många gånger !!
sen hade vi ryttarna, man skulle sitta på ryggen och putta ner varandra, haha de är faktiskt kul!
och vi avslutade med ruggby, det är oxå kul, men vi förlorade så vi fick göra 20 armhävningar .. fast målet tyckte jag va fusk.
nu ska jag gå in och ta min en kall dusch :D
/ love linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0