You're my all

Vi har fortfarande elevensval ... sjukt tråkigt när allt går fel, heheh. Idag va de sista dagen som vi "jobbade" och imorn har vi trästocksfestivalen eller trulsefestivalen som vi är tvugna att kalla den numera för att en skola klagade om  att vi hade härmat dom med namnet och massa sånt.
Efter åkte jag och lizel in till stan. Vi hade så sjukt kul, som alltid :D hahahah
JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT!
Här kommer bilder
hahahah, jag bjuder!
GOT YAA !
hahahahha, va tvungen att avsluta med denna bilden!
hahahaha, inte meningen att tanten skulle komma med och speciellt inte PETA I NÄSAN!
hahaha!
/ LOVE LINNEA

Kommentarer
Postat av: Din bästavän <33

vad söt du e linnéa <33 :* älskar dejj mäst

2010-05-11 @ 20:17:51
URL: http://twwitis.blogg.se/
Postat av: lizel

haha bäst som alltid!

älskar dig !

2010-05-12 @ 18:01:19
Postat av: linnea

JAG ÄLSKAR DIG MIN ÄNGLIS

2010-05-13 @ 00:09:39
URL: http://llinneaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0